Fredag

Började dagen med att vara ute och springa klockan 06, skulle till frissan vid 8a och eftersom ingen häst skulle ridas idag ( behövde inte förstöra håret genom att trycka ner det i en hjälm och bli svettig), så valde jag att springa innan också för att kunna vara fräsch i håret hela dagen:) Älskar att lämna frisören, man känner sig som en helt ny människa!
Som sagt sen var de frisören, var väl hemma vid 11 ungefär, sen pluggade jag och skickade in sista inlämningen i Medicin 2 så nu är det bara de muntliga kvar... (de värsta). Sen åkte jag och köpte lite nya böcker till de sista kurserna och sen direkt till stallet. Myste med hästarna och fixade och putsade alla saker. Packade ner allt som jag inte ska använda innan helgen, samt putsade allt annat också. Så går de snabbare imorgon :)
Nu fixar jag små saker här hemma så allt är diskat, tvättat och fräscht innan Emil kommer hem och vi ska gasa ut  till hemse. Släppa av Emil, åka till Rone och hämta tidtagarutrustningen och sen till Havhem för att förbereda det sista inför helgens tävling :)
 
Imorgon blir det då att jobba på tävligen hela dagen, många starter i ponnyklasserna, så det kommer nog ta ett tag. Sen direkt till stallet och rida, duscha och förbereda hästarna för tävlingen.
 
 
/Helen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback