Långtråkigt...

Dessa dagar blir bara längre och längre nu. Elva dagar över tiden nu och jag har till och med slutat att se slutet för det känns inte som om att det finns. Idag har jag sovit 80% av dagen, väldigt skönt men hoppas att jag nu kan få sova inatt också.
 
Så då har jag deppat klart.
 
Sitter för andra kvällen i rad och kollar på hockey, är inte ett dugg intresserad men det får tiden att gå! Varvar det med att ögon-nätshoppa! Se men inte röra rättare sagt. 
Är så grymt nyfiken nu på om det är en tjej eller kille som tittar ut, då kan man köpa lite roligare kläder istället för de som vi nu har köpt som är väldigt neutrala för att passa in hur som! 
 
Snaaart kommer det mer hästiga inlägg från mig med! :)
 
 
 
 
/Josefin
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Igångsättning inplanerad?

Svar: Ja på fredag!/Josefin
Josefin och Helen

2016-09-20 @ 22:07:26
Postat av: Anna

Härligt. Varmt lycka till!

2016-09-21 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback