Trim sugen

Som planerat blev det en tur i skogen idag, jag på Conny och mamma på King. Det blev en tur på ca 1 1/2 timme visst, var inte riktigt meningen att de skulle bli så långt då jag inte trodde den turen skulle ta riktigt så lång tid;) Nog mest för att de inte gjort de förut, för då har jag ridit med Cajsa och då går de oftast undan;)
Han kändes väldigt fräsch, gjorde två ful vänder men gav sig direkt när han bara fått vända så gick han fram åt rätt håll igen. Hoppas få ur det ut honom helt snart..
 
Annars har jag pluggat hela dagen samt sprungit. Nu på kvällen har jag sett Bridget Jones baby, herregud i himelen vilken bra film. Tror jag aldrig skrattat så mycket och så ofta för en film. Riktigt bra och rolig, så se den är mitt tips :)
 
Nu ska jag fortsätta plugga ett tag till. Imorgon blir det detsamma och när Anna slutat jobba imorgon em så ska vi till ridbanan och trimma över bomar. Hon på King och jag på Conny.
 
 
/Helen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback