Hoppträning 090217

Veckans hoppträning för Jan då. Vi hade en riktigt dålig träning veckan innan, eller egentligen inte vi. Utan jag hade en riktigt dålig träning. Allting gick bra till hela träningen igenom tills vi skulle hoppa avslutningsrundan. Då blev allt pannkaka ifrån min sida.
Till denna träning var jag bättre förberedd, mentalt så hade jag en jätte bra känsla. Och träningen gick jätte bra rakt igenom. Visst kan sakerna fortfarande bli bättre och ibland får jag inte riktigt tillbaka honom som jag vill, men sen på två linjer får vi ett galoppsprång mer än vi skulle rida på. Utan att jag behöver jobba på det så mycket faktiskt, så det känns ändå grymt. Hans register på galoppen börjar bli så mycket bättre och han känns så himla fin!!
 
 
/Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback